Allebys spökväll !

Detta blir ett låångt inlägg, så ni vet :D
men läs hela :D

Igår var det ju spökkvällen på alleby så jag gick till mellih o jossi så åkte vi dit :D
Så väntade vi på anna så kom nannah & anna så gick vi till uppropet :)
sen när alla var klara så leka vi namnleken och andra lekar ;)
Efter det var lekte vi lekar i stora manegen. Sen så åt vi :) pizza ! muuums ;d
sen blev det skräckfilm. strandvaskaren hade redan sett den så det var tråkigt ! plus att den var dålig.
Så åt vi godis medans vi kollade oså :) Sen blev det spökhistorier lyssnade inte på hela för jag sommnade xd
Sen skulle vi gå spökrundan, jag,anna,mellih & jossi men det stog en bil där som vi trodde nån satt i så vi fick gå i andra grupper XD
Fast det var kul ändå :D i min grupp var det jag, nannah, yrsa, tova, belinda, mollan ;)
Så fort mollan såg ett "spöke" skrev hon och började gråta som FAN ! så dom skrämde oss typ inte !!!
störde mej på den ungen ! aa, men det var läskigt oså :D<3
vi gick typ lkockan 2-3 så vi var ungefär hemma runt halv 4 till 4 för den spökrundan var ungefär 1 mil lång!
Så kom vi tbx till alleby så skulle vi gå genom stora manegen.
Dom sa att ingen skulle göra ngt fast det skulle dom ju xd
Jag gick med nannah & mellih :D fast vi vågade inte gå så vi väntade och så kom jossi & vera hihi :D
Då gick vi in jag gick först och alla lovade att dom skulle hålla varandra i handen och när vi kom in HAHA, så släppte alla och jag ba: :O .
Men så gick jag in det var as kul ! så trodde jag det var jossi som stog där men det var 2 spöken Hahahha xd
så jag frågade vart ja skulle gå så en av dom ba: BÖÖÖÖÖÖÖ ! sen hon ba hahah förlåt xd
så var det ne gubbe som stog där med en mask och blinkade med en ficklampa HAHA :D
så kom vi tbx och o.s.v sen hade vi fis tävling hahahaha :D
jag dyngade nästan sov MAX 1 TIMMA + EN HALVTIMMA.
så det var kul :d
läs om det läskiga som hände anna & jossi på
www.josefinebergling.blogg.se .
det var det bästa som hänt mej fan va kul det va :D
 ha dt!
fridaa


Kommentarer
Postat av: Hanne

Spökkvällen ÄGDE!! :D

2010-11-01 @ 13:30:06
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0