Stallet igår, och idag <3

Hejsaaaan :D
Igår vad det stallet :D momor hämtade mej och så åkte vi dit, så gick jag till mellih,jossi,yrsa & anna :)
vi satt där och pratade och så sen gick vi till stallet (jag å mellih) för att hjälpa en tjej med wille, och borstade han inte ens noga :s hela hans högra sida var brun, smutsig!
Men annars var vi i stallet och jag tog kort oså :)
Sen skulle jag precis så till stallet och satte på kameran för att ta kort på melde <3
DÅ VAR BATTERI HELVETET SLUT !
sur blev ja. :(
Så det blev inga kort på melde :(
men idag får det bli det (L)
spökkväll ikväll !
fan, så nervöst det ska bli ! har aldrig vart så här nervös :p
men ska ladda kameran och packa sen går jag till mellih och köper godis !:d
HEJSVEJS !
fridaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0