Universeum ღ

♥Hej :D
Var i universeum med klassen idag :D
Jättekul !
Det roligaste på läänge :D
Iaf så hade vi 60min lektion om rymden.
Det var en SKITsöt kille där ;$
sen när vi gjort det tog vi kort & gick till regnskogen ღ
Sen var vi bara där i 5min typ för det är så jefla varmt och fuktigt där,
och jag träffade jag han söta killen flera gånger,,.
Och sen gick vi till hajarna,regnskogen,rymden, "tänkerummet", och där det var svinkallt typ is oså :)
Sen lekte vi jage och det var jag,natta,gabriella,huriye,diana,madar,samet,niklas & kiana som gjorde det :D JÄTTEKUL ღ
Sen gick huriye,natta & kiana hem.
Sen hittade vi inte samet elr madar så vi var där själva och det va jättekuul :D
Sen åkte vi hem diana skulle köpa godis så vi åkte till 4gott affären (stavning) fast det var dyyrt där så vi åkte till en annan :)
sen åkte vi hem, FAN va mkt flumm vi hade på vägen!! XD ღ
ha dt!
fridaa



Kommentarer
Postat av: frida

frida käär

2010-10-19 @ 18:32:32
Postat av: FRIDA den riktiga

i vem?? ;s

2010-10-20 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0