Klockan 10:00 på morgonen

Vaknade då, helt tyst i hela lägenheten. Förrutom katten som strykte sig mot mina ben hela tiden och kurrade.
Letade efter en banan som jag kunde äta men dom var visst slut pga min lillebror.
Men tog ändå med mig datan. Har insett att det inte är kul att sova bort halva dagen.
Och jag såg att Leonora hade gjort klart headern, nu är det bara att lägga in den.
I förregår tror jag, fick jag ett liitet dampryck så jag rev ut alla kläder ur min garderob, så nu ligger dom i en hög där. Får la plocka in dom nu!
Och idag ska jag till mormor för vi ska till landet imon :D
När vaknade ni?


Mina 2 bröder :') den svarthårige åt upp mina bananer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0