Landet

Dag 1 på Hamburgsund:
Jag hade sovit hos min mormor dagen innan, och därför var det ingen uppdatering då heller.
Men jag fick tjata så att Louise skulle med haha ;) Tillslut så fick hon ju det ;)
Vi hämtade Louise klockan kvart i 10. Sen så åkte vi dit och så var vi jätte trötta. Iallafall jag haha :p
Men direkt så kom vi dit och hoppade studsmatta :D Jättekul,
senare så var vi ute och vi cyklade till havet fast det var jättekallt där så jag ville inte bada. Louise gjorde inte det heller.
Sen kom vi hem och satte upp ett tält! Vi började försöka fixa ihop pinnarna så ropade min mormor: Tältet är ju på fel håll! Haha, men vi fick upp det tillslut. Så tänkte vi att vi skulle sova där :)! Men så på kvällen ville inte min kusin .. Sen åkte vi och badade på kvällen! 21+ grader i vattnet, skönt! :D Efter det åkte vi och köpte glass.
Och då var det en katt som hade blivit påkörd och sedan hammnat i vattnet :( Det var några som ringde polisen men dom kom fan aldrig?! Idioter.. Och så träffade vi ett par norska trillingar :) Dom var jättetrevliga! Dom blir 14 i år och dom börjar i 9:an? Fuskiiigt.
Jag skriver bara kort om allt.
Dag 2 på Hamburgsund:
Jag vaknade sist av alla (haha såklart).
Så hoppade vi studsmatta, cyklade till hästarna (:D) och då ramlade Louise och skrapade upp sitt knä! :( Så vi fick hjälp av några som bodde där och dom hade en liten hund som heter Tarzan, han var liten som en valp (!), men han var faktiskt 7 år! haha.
Sen så tog vi med oss matsäck och åkte till ett annat badställe :) Och så hade jag fått en sååå snygg solbränna efter mina shorts.. snyggt. Not!
Men iallafall så badade vi och det var kallt men skitsamma haha :D
Sen åkte vi hem, hoppade studsmatta och sen bar det av hemmåt.
Vi åt kebabtallrik på vägen hem.. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0