someone needs to know

Tänkte bara skriva ett litet inlägg och varför man är dum i att kommentera olika saker!
Jag skrev precis ett inlägg på facebook och så får man direkt en kommentar som typ "orka -.-" .
Jag tog bort kommentaren, hur fan kan man va så onödig att skriva sånna kommentarer?
Och när jag lägger upp bilder på mig så kommenteras det oftast "fjortis".
Jag är jävligt trött på det!
Och när jag lägger upp bilder på tex Justin Bieber är det alltid någon som måste kommentera;
MIN !!!!!
man kan ju fan inte göra någonting förrens någon kommenterar ngt önödigt -.-
Ingen behöver ta detta personligt! Jag skrev inte om någon person så kom inte sen och fråga "var det mig du skrev om?"

Kommentarer
Postat av: melli

bilder är till för att komenteras :)

skoja xd

men du gör sj så ibland... :p

2011-07-16 @ 22:22:57
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0