Frisören!

Ja idag var dagen då jag klippte mig. R.I.P långa hår :(
Älskar det "nya" håret, kände nu de sista dagarna att jag vill bara ha bort det trassliga,slitna håret!
Klippte mig på backaplan skulle tänka mig att klippa mig fler gånger där!  + att man kan fixa naglarna där.
Innan jag klippte mig gick jag och mami runt i affärer och jag hittade ett linne i Cubus för 129kr och 2nagelack för 39kr, dom hade fått in nya färger :) Jag köpte blå och en snygg mörk rosa!
Tog tyvärr inga före och efter bilder på håret ;( Ni kanske inte ser någon skillnad (tror inte mina kompisar gör det heller) men för mig är det skillnad!
och en gång till, får ta bilder med camen pga min kamera är på lagning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0