Vecka 22

Så här kommer min vecka antagligen se ut:
Måndag: Skola. Efter det ska jag göra en hemlig sak *blink* eller köpa en sak som jag vill ha haft länge!
Tisdag: Svartemossedagen på skolan. Efter det slappdag med Tamina eller vara med nån kompis. Du kan alltså boka min för denna dagen haha :D
Onsdag: Liseberg med klassen! Ska vara där till 9.
Torsdag: Ledig! Ingen aning vad jag ska göra då. Boka mig!
Fredag: Ledig! Ingen aning vad jag ska göra då. Boka mig!
Lördag: Justin Bieber parad, gillar inte han men tidningen ska ju vara där och TV4
Söndag: Slappdag eller så.




Hur ser eran vecka ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

TORSDAG! Du jag o melli kan göra något på dagen och sen kan du följa med till alleby...??? <33333

2011-05-29 @ 13:58:39
URL: http://josefinebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0