to you.

Det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig.
Första julen utan dig, har firat jul med dig sen jag föddes & tills jag var 11 ungefär, det är vad jag tror du har ju alltid varit där förut, första gången på 13år ingen fattar hur jag mår.
Du var min ängel och kommer alltid att vara, jag trodde inte du var den bästa men jag hade fel, väldigt,väldigt fel du var den bästa i hela världen och jag ångrar att jag inte sagt något men jag hoppas du förstog.
Finns så mycket jag skulle vilja säga, men fattar inte vad som hände, du skulle alltid vara där, se mig växa upp. Jag vill din lilla prinsessa, du skulle få se mina barn växa upp stötta mig när livet rasa ihop.
Hur kunde detta hända det frågar vi oss alla.
tårarna bara rinner, förstår inte att du försvann ifrån mig.
Jag ler alltid, skrattar och är glad men innerst inne klarar jag inte en dag.
orkar inte med att alla tittar ledsamt på mig, jag är ledsen och ni vet.
Du försvann några dagar innan min födelsedag.
Om jag bara visste att det skulle vara den dagen, skulle jag sagt så mycket mer.
saknar dig, orkar inte mera.

Kommentarer
Postat av: Josefine berg

har precis gjort en ny blogg, kommentera vad du tycker om min nya blogg design :)? Skulle varit jättesnällt :)

2011-12-24 @ 04:27:44
URL: http://yossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0