Min Vardag

Vaknade och åt frukost och sen blev det bakdags! Igår gjorde jag en Tigerkaka
 och idag blev det Mockarutor !
Tigerkaka blev jättefin och god men Mockarutorna blev sådär men smakade rätt
 så gott. När jag var klar så kom farmor och vi fikade lite. Sen gick vi och handlade
 o så åkte vi till farmor. Sen gick vi ut och jag och Filip spelade fotboll. 10-9 till mej  
Då gick jag in men farmor och Filip gick och hanlade igen haha. Och så tittade vi på film
 och åt jordgubbar med glass o socker! Ååhh så gott det var! Blev proppmätt, vi åt för
 typ en halvtimma - timma sen och jag är fortfarande mätt haha! Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: LeonoraOlsson

allt bra med dig ? :)

2011-04-22 @ 20:54:55
URL: http://leonoraoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0