Prao - Dag 1

Nu ska jag berätta om min första praodag:
Vaknade kl 7, åt, tog på mej osv .. .
Sen gick jag typ tio i 8 och bussen gick tre minuter över, fast jag kom tidigare och åkte med en typ fem i 8 :)
Då åkte jag till Backaplan. Stog i pressbyrån, väntsal, och väntade på 42:an.
En stund senare så kom den :) Sen åkte jag ju dit. JAG PRAOAR PÅ ETT HUNDDAGIS. Var där en kvart tidigare, vi börjar kl 9, väntade typ 5min sen gick jag in. Dagen var såhär:
9:00-11:00(?): Promenard
11.00-12.00: Vara med hundarna, mysa.
12.00-12:30- Lunch
12.30-13.30: Promenard
Sen göra vad man vill typ.
Jag fick vara inne med Camilla (ägaren) och göra olika lekar med hundarna.
Sen var det min tur att gå ut. Jag fick en Finsk Lapphund som heter Affe. Hur skön som helst!
Efter det fick jag gå en runda till, nu med två hundar, en chihuahua som heter Micco och en Terrier som heter Silla. Orkar inte skriva mer nu, men sen myste vi och gjorde andra saker!
Puss frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå praoa :(((((

vi får nt dt ;s jag vill praoa på hunddagis :/

2011-04-06 @ 19:41:18
URL: http://leonoraoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0