Sjuk!

Tjena mittbena!
Igår när man kom hem efter skolan hade man halsont. Ikke bra, så det var ingen skola för mig idag!
Ogilla faktiskt. Nej, nu trodde ni att jag hade blivit galen ellerhur? Haha! Gilla att det inte är nån skola ;)
Men känner men lite bättre nu, efter 62164 halstabletter och 43256 koppar te :) Senare på dagen ska jag nog till stallet. Vissa kanske tror att detta är skolk, tro det då för ni kanske har rätt :) Nä haha, men ska ju kanske till skolan imon och då är det ju inte skolk? Eller? ..
Tamina är brevid mig och proppar i sig mat. Ni ska bara se hur stora hennes kinder är!

Kommentarer
Postat av: Theres

Sv; ja de är jag på bilden :) så tack får man väll säga :)

2011-04-28 @ 14:42:50
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0