TISDAG

Hejhej alla sötnosar! :D
Ett tips bara: Veckans blogg imon kommer ha 4 vinnare!
Idag är det tyvärr inte lika varmt som förra veckan. Tummen ner för det.
Men ska ändå dra och sola! ;) Med Leonora faktiskt! :) Länge sedan jag såg henne.
Jag ska köpa jordgubbar på ICA för 10:- och en cola! Smaskens.
Hon frågade om jag ville bada .. Och det är klart att jag vill! Om det inte är för kallt då haha ;)
Kommer några bilder senare idag :)
Och skolan var som vanligt, tråkig och jobbig!
Ett riktigt långt inlägg kommer på lördag! Och jag hoppas att ni vet vad som händer då?
Om inte: TAMINAS TÄVLING! Gå upp kl 9 på en lördag, jippe -.-
Oh, nu kommer leonora!;D
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack sötnos :) och tack (: <3

2011-04-26 @ 18:27:47
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0