Vårkänsla !

(orkade inte uppdatera igår så gör det idag  )
Igår var jag och Melanie vid havet, Sillvik. Vi gick till ett speciellt ställe,där ingen var hihi. Förutom en gubbe och en gumma. Typ ingen kommer läsa detta men aja. Sen tog vi massa kort med hennes systemkamera och det är första gången på detta året som jag kan vara ute med shorts och linne? Awsome :D
Det var varmt och skönt, riktigt vår/sommar känsla. Sen åt vi GB gräddglass vanlij med krossade choklad och drack coca cola som vi köpt innan. Mums ♥ Vi doppade tårna och bara det var iskallt! Mina fötter var som bedövade haha. Sen skulle vi hem klockan var runt halv 6, varit där i 3/4 timmar. Sen var bussfan försenad så vi tog mera kort. 138 kort blev det. Så kom bussen typ 30-40 min sen, sån minibuss var det, HAHA man studtsade som en boll. Slog i huvudet också. Undrade om chaffören hade körkort?
Här är lite bilder:
Mumsigt!
(c) Melanie Johnson, Min hand
jag, melanie
Me :)

Jag - Peace (Fred) Melanie - fuck you! HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0