Modelljakten

När jag såg reklamen till Modelljakten funderade jag starkt på att söka, men det kändes inte rätt eller jo deklart att det kändes rätt haha, men jag vet inte hur jag ska förklara det.
Iallafall, så gick jag in på hemsidan här och kollade lite skulle prata med mamma & vänner och se vad dom tyckte!
Men blev ganska besviken när jag såg att man måste vara från 14år och minst 172cm lång.
Kenza skrev på sin blogg att man kunde vara några centimeter kortare än det, så längen hade jag lyckats med för jag är 169-170 tror jag :) Minst 167 inte kortare än det!
Och jag vill bli ännu längre.. När jag blir 'stor' vill jag minst vara 180-185cm lång, haha.
Tycker det är fint med långa tjejer och det är fint med korta tjejer med!
Vissa dagar vill jag vara kort, andra dagar vill jag vara lång haha.
Men när jag pratar vikt med mina vänner så väger jag typ lite mer än dom kan man säga, då brukar dom säga att det är för att jag är lång? Kan det stämma?
Anyway, nån av en som tänk söka till Modelljakten? :D
Jag ska gå på castingen i Göteorg Nordstan den 25 augusti mellan kl: 15-17 om jag inte går i skolan då åker jag direkt dit för att träffa Kenza och titta på! :D
Nån annan som ska dit och titta på?


Kommentarer
Postat av: Kiana

Du måstr vara 14 år du har inte ens fyllt 13

2011-08-18 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0