Tips om filmerna!

Ang. filmerna jag och Gabbi såg i går och ett tips om en annan film vi sett.
Vi har sett massa filmer men på 1:a plats kommer ändå Jennifers Body och Quarantine 2.
Filmerna vi såg igår: Det var ju Quarantine 2 och The Mist.
Quarantine 2 var en jäkla bra film och om man gillar skräck ska man se denna!
The Mist var lite sådär, jag har velat se den sen den kom ut på reklam och det gjorde den 2007, jag har inte glömt den. Och så hittade vi den! :) Men den var lite av allt, komedi,drama,skräck. Låter som en bra film, men det tyckte inte jag.
Om Jennifers Body: Den bästa skräck jag sett hittils! Jag ÄLSKAR den filmen + att Megan Fox spelar i den :D
Trailers:
Quarantine 2
The Mist
Jennifers Body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0