Börjar om!

Hejhej har nu tänk börja blogga lite smått, när jag har lust helt enkelt!
Haft en jättemysig jul med massa fina julklappar!
Idag har jag haft hemmaspa, det va så sjukt skönt! Hårinpackning,manikyr,predikyr,badat i nån hudolja (låter konstigt jag vet) och sen smörjde jag in mig i body lotion + nyrackade ben , blev så otroligt len!
Fick massa body lotions och dusch krämer.
Gjorde hallon smoothies idag, jättegoda! Tillsatte marabou apelsin krokant, mums!
Nu tittar jag på Pirates of the Caribbean i främmande farvatten älskar jack sparrow!
Ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: dianakassal<3

fan vad ja saknar dig !!!

skit fin bild oxå , puss <3

2011-12-28 @ 06:41:06
URL: http://diilosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0