Dags att skriva om vädret?

Alla som tittar ut ser nog vad det är för väder eller så tar man & loggar in på facebook och ser allas statusar.
Idag är jag sjuk och har missat det stora so provet i skolan, hoppas jag får göra om det eller något ;)
Nu är det bara 15dagar kvar till julafton och jag har redan skaffat julklappar! Eller nästan, ska bara köpa till 4 till mig, min bror,Gabriella, min kusin Sandra. Ja, jag köper kanske en julklapp till mig själv haha. Men igår så fick jag köpt julklapp till mina 2 kusiner,Alice,Nathalie,Mamma,Ola,Farmor,Elias (gjort i syslöjden) vet inte om jag glömt någon nu men jaja. Ska handla resten av julklapparna nästa vecka tror jag.
Nu börjar Vamparie Diaries!!, stavar fel tror ja hehe.
hadeee.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svara gärna på frågan som jag ställt i detta inlägg: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/december/lordag-1-vecka-kvar-till-julafton.html#comment =)

2011-12-17 @ 13:06:05
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0