Dagen ♥

Idag har jag varit med leonoraolsson <3
skitkul har vi haft! Först åkte jag till henne och så gick vi ut med hennes hund, rufsen :D
sen bakade vi negerbollar det stog så i hennes kokbok :P
dom smakade bajs ! Sen så var vi bara hos henne och satt vid datan :)
sen gick vi till mig och jag har ju inte sett Tamina (min hamster) sen i tisdags så jag skulle ta upp henne ur buren ..
MEN HON VAR INTE DÄR :O asså inte nån stans i buren! hon är borta!
så vi satte igång att leta efter henne överallt men hittade inte henne nånstans! så vi la fram mat,vatten och godis så hon skulle komma fram och innan leonora gick så frågade jag vart hon hade lagt maten ode och så skulle hhon kolla ifall Tamina var där och leo (leonora) ba: hon är här!! jag: nä jättekul .. hon: jo men kolla då!!
OCH SÅ VAR HON DÄR, UNDER BYRÅN :D leonora is a angel <3

DET VAR ALLT FRÅN MEJ PUSS <3
fridaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0