Min dag (:

Idag har jag varit i nordstan (: skulle egentligen åkt med alice men hon åkte med nån annan så jag åkte med kiana.
Jag köpte inget men kiana köpte lösnaglar. Imon ska jag åka och köpa 2 tröjor (: den ena kostar 50:- den andra: 149:-  .
Sen var jag med matilda och cindy vi gick hem till Kiana och satt vid datan och gjorde lite andra saker haha :)
jag har kommit på att jag har världens minsta naglar..
jag provade Kianas lösnaglar, dom var snygga :D cindy fick kianas egna stylade den var också snygg :D
Jag gick hem ungefär 9'00 ;)
tråkiiigt inlägg haha -.-
igga mig i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha najsigt mönster på nageln!! ;D

2011-01-22 @ 18:36:14
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0