TJEEENA :D

Nu är jag tbx !:D kanske inte kommer uppdatera flera inlägg per dag, men uppdatering blir det!
veckan :
Måndag- Var men Matilda :d
Tisdag- jag kommer inte ihåg :o
Onsdag- Var med alice o niklas ^^
Torsdag (idag)- tona mitt hår.
ska kanske tona mitt hår idag ! (torsdag)
ska pröva en liten bit av mitt underhår först (det syns typ inte om det blir konstigt) så nu blir det en annan färg på mitt hår!
om det inte blir idag, blir det till helgen!
jag vill ha mörkbrunt ..

 

I onsdags åt vi sushi i skolan :D först smakade det äckligt, men sen smakade det gott faktiskt! :D

sen har hela veckan i skolan varit rolig Haha :D

det blir uppdatering senare om jag har tonat mitt hår! :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0