(rubrik)

TJENA ..
igår var jag med anna,mellih & jossi :D
vi åkte till backaplan, melinda köpte en kofta (ljuslila) på cubus för 149 :- som hon ska ha när jag rider :)<3
Sen gick vi vidare till Myone. Mellih köpte ett blått flyweil till musse :) det var jättefint ! 
Anna köpte en jäääätefin grön grimma som var rutig oxå, men vita nosludd, det fanns en röd med men den gröna var finast! ;)  så köpte hon ett brunt flyweil till baylie som hon ska få nu när alleby öppnar. Hon köpte oxå ett set rosa nosludd till jasmine ;) 
sen gick vi till mc donald´s :). flumma med masken med småbarn HAHAH <3xd
sen åkte vi hem med buss till anna, flumma på vägen hem ;D
så hämtade vi hazel, gordo & majto  :D majto & gordo är inte hennes, hon passar dom ! :) Dom är labradorer, assöta! gordo är svart, majto är brun ;o assöt bruna är väl typ ovanliga ?
sen gick vi till melinda  & hämtade till mickey ! :)
så melinda, jag, jossi & anna kunde hålla en hund var. jag hållde alla :D majto & gordo är asstarka ;o<33
sen gick vi till ica, köpte en dricka & lite godis.
gick till våran gård, sen skulle jag hem och äta ;).
sen gick jag tillbax då gick vi till svartemossen.
majto hazel & gordo badade ! :) haha blev många fina kort :D vi blev våta ahah xd<3
tog bilder och dom kommer upp idag <3
Sen hade vi massa kul! sen skulle anna hem :(
då gick jag, jossi & melinda hem t dom :)
typ prata och så.
sen gick jag hem vid halv 9 :) 
idag skulle vi egentligen t kippholmen men melinda ringde aldrig :p<3
men vi kan typ göra det på lördag om dt är soligt (Y) !

hah kom nt på nån rubrik så :p
det mesta jag har skrivit är melindas text, för hon skriver asbra :D<3
fridaa
hazel <3
majto <3
gordo <3

Kommentarer
Postat av: jossi

Det va askul :D! <3

2010-08-14 @ 11:22:35
URL: http://josefinebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0