Hemma igen !:d

Nu är jag hemma hos min mormor (vi skulle vara här över nyår) !:)
skriver vad vi har gjort:
Vi kom dit tittade lite i Cubus först, vi bestämde att vi skulle först gå till Cubus,Kappalh,Gina Tricot,H&M :)
och typ glitter oxå ^^ Sen presentknallen hittade 2 "skor" [bild] som va likadana till mej o gabbi :D<3
Och så gick vi runt och efter vi kollat i cubus,glitter och kappalh så gick vi och åt i Mc Donalds jag beställde:
Hot wing, cola, pommes, cheesburgare och mamma beställde nån ost friterad sak.
Sen gick vi till gina tricot och hittade strumpor [bild] och mamma hittade ett linne. Sen djuraffären köpte sand och en stav med majspopkorn till Tamina :) Sedan gick vi vidare till H&M och jag hittade en tunika [bild], kräm ngt, sjal, hårband [bild] :)
det blev 179:- tillsammans ;) Sen gick vi på jakt efter en pälsmössa och dom sa att dom skulle komma om 3 veckor !! så då åker vi och köper en sånn :) asso inte riktig päls. Och på Cubus hittade ja trosor och ett tröja [bild] :)
Och vi blev töstiga så vi gick till mc och köpte vatten till mej, donats:) , och pommes :)
Och därefter åkte vi hem (äntligen!) vi var helt sluut! Då kom bussen vi skulle med :D men den körde förbi ..
Så det stog; 13 minuter kvar men det va typ bara 4 minuter vi fick vänta ;)
och så åkte vi då och när vi gick av sa busschafören: Hejdå min vän!
HAHA XD
och sen hade ja lite damp och så kom bussen :)
och förresten!, så köpte ja en FRIDA tidning [bild] och fick lösögonfransar och mascara på köpet :D [bild]
sen tog ja en vaarm dush <3
och ja fick ett jättefint halsband av gabbi :D det står Love på <3
Bilder på sakerna ja köpte: (bilderna går att klicka upp!)


frida tidningen
lösögonfransar
macara
"skorna" 10:- styck Presentknallen

hårbanden: leopard,rutig,vit mönstrad H&M
sockar leopard,svart 39:- Gina Tricot
tröja 64:- REA Cubus
Tunika 129:- H&M
Halsband pris: okändt äffär: okändt
fått av gabbi, det står Love

Kommentarer
Postat av: kiana

dem där skorna i presentknallen hade jag också tänkt köpa

2011-01-05 @ 22:21:12
URL: http://kiana.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0