TORSDAG

Idag vaknade jag 12 :) har inte gjort så mkt
mest suttit vid datan och ätiit ^^ vf jag skriver detta inlägg
när jag nt har gjort något vet jag inte xd
men vill fan göra något ! LÖRDAG vääntar hoppas vi nt ska
åka till mormors sommarstuga då :( vill juh på "kalas" :)
men idag åker jag hem runt 3 ? och sen t mormor,
så ska jag fråga om vi ska t stugan eller inte :D
@hearts; vill vara med alice med :( igår ringde matilda,
och alice,cassandra och fråga om jag kunde gö nått xd
men nej :( här kommer fina bilder på melde,tw för dom ä söötast :)

62174_1262372330    tw 

Kommentarer
Postat av: Diiaanaaa <3

Hoppas ni inte ska t stugan ! :( <3

2010-07-30 @ 15:36:17
URL: http://diilosh.blogg.se !<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0