Alleby, Myone :D

Igår var jag på alleby med yrsa,mellih & jossi :D
Borstade melde och så :)<3 köpte pommes sen och prata :) tog fina kort på melde !<3
och sen åkte jag,yrsa,tova,jossi & mellih dit ;D träffade maria och en tjej som kallas flisan :)<3
jag köpte inget hade bara 30kr -.- men dom andra köpte fina saker !<3
och så bjöd dom på bullar & saft :p och spela julmusik xd
Och sen gick jag & jossi en väg och melinda en annan och där vid våran hållplats, var det typ en tjej som hade blivit mördad, Elin krantz. Alla vet säkert redan om det, memen. Och idag var det poliser där igen och dom vet inte om det är hon för hennes huvud är typ bort eller nåt :s Värsta bra ställe att bo på eller ? -.- NEJ !
och han 19åringen är ju borta oxå.
Men annars har det vart bra :D:D <3
ha dt !
fridaa

Kommentarer
Postat av: fillääknop

shit va hemskt att någon blivit mördad där ni bor :(

2010-09-28 @ 22:28:57
URL: http://knop.blogg.se/
Postat av: frida

Ja jättehemskt :(

det är jätte många som ska flytta nu !

är du med på veckans blogg ?;D<3

2010-09-29 @ 18:20:34
URL: http://fridajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0