backaplan today

Idag åkte jag till backaplan vid 4 ungefär :-)
Åkte själv ..
Kom dit gick in till Ur&Penn och köpte ett par örgängen som var fjädrar (gula) skulle igentligen köpt blåa men det fanns tyvärr inte det ;( men dom var snygga!:)
Sen gick jag till GinaTricot och köpte en snygg tröja! tycker jag.
Och så gick jag vägen förbi PresentKnallen men då hade dom tagit bort den! :O snacka om att jag blev förvånad!
Och gick såklart in i Djuraffären :') Köpte mat och sand till Tamina <3;) Så var det en tjej där (i kassan) som fick det jag köpte till 22kr och en annan kille som oxå jobbade där (i kassan) fick det till 20kr! ;O Haha men jag betalde hos killen ;)
Sen åkte jag till bibloteket och lånade böcker. 1bok om hamstrar, Afrodite och sveket, Afrodite och ? och nån annan bra bok!
Gina Tricot - 49:- REA !

tar inte kort på örhängerna idag utan nån annan dag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0