blir mest "sånnahär".

Det blir "sånnahär" på bloggen varje dag 
Berätta 4 sanningar om dig själv :
1. jag älskar hästar
2. när jag är själv hemma vill jag ha det tyst & inte som andra som har musik på HÖG volym 
3. jag är en bok"mal" som man säger xD
4. jag började sminka mej när jag gick i 4:an


Berätta 4 saker du gjort idag:
1. varit i skolan
2. varit med Diana
3. dushat
4. skrattat

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
1. ett linne
2. pjamas byxor
3. bh
4. trosor

Skriv ner 4 saker du hatar:
1.  falska personer
2.  djurplågeri
3. helmend .. mohaha
4. mitt ansikte

Skriv ner 4 saker du är rädd för:
1. Att jag ska byta skola själv
2. att nån i min släkt dör eller en vän
3. spindlar
4. att nån ska komma på min största hemlighet ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0