Dianas kalas! ♥

Idag var det Dianas kalas! Det var helt awsoomee! Jag kom dit tio i 2, huriye kom tio över 2, gabriella kom tjugo över & nathalie kom halv 3. OCH DET BÖRJADE 2.
haha
Medans vi (Jag och Diana) väntade på dom andra spelade vi wii. Det var roligt sen kom Huriye och då spelade hon & jag. Jag skirver deras smeknamn ist, Huriye - hurre, Nathalie - Natta, Gabriella - Gabbi, Diana - Dilosh.
Sen tittade vi på film och åt pizza. Efter det spelade vi ett spel, kort. Det var roligt och jag vann 2 gånger
Sen tog vi massa kort och åt tårta spelade wii
Då var klockan runt kvart i 6 och då gick Natta & Huriye  Sen spelade jag,Diana & gabbi kort och då blev klockan 6 och vi gick typ tio över 6. Då åkte jag hem till farmor för mamma är inte hemma.

Dagens outfit till kalaset:

  • Lackleggins

  • Blå tröja från JC
  • Halsand - från farmor



  • Armband - Kappalh

Här kommer lite bilder från kalaset: ALLA BILDER GÅR ATT KLICKA UPP



Bild 1: Diana och Huriye
Bild 2: Diana & jag, diana har på sej tröjan hon fick av mej
Bild 3: Nathalie & jag
Bild 4: Dianas marsvin, Demi <3
Bild 5: Tårtan
Bild 6: Gabriella
Mer bilder finns på facebook: Frida johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0