dagarna

I söndags sov jag hos Diana, vi hade jättetrevligt! :)
Vi bakade pannkakor och tittade på skräckfilm.
Dagen efter vaknade jag (kl: 10:15) med Diana helt vit i ansiktet! Haha, lite rädd blev jag ;) Hon hade tagit ansiktmask. Sen åt jag frukost och gick sedan hem för att hämta matsäck,dusha och ta på mig andra kläder.
Mitt hår e helt underbart! Fick ett tips från en tidning att man ska dusha i kallt vatten.
Sen gick jag hem till henne igen och runt 4 gick vi ner till spårvagnshålllatsen.
Det var jättekallt ute! När vi väl var framme vid Liseberg fick vi stå där och vänta på att vi kunde gå in och sätta oss i ca 2 timmar! Och sen var det typ 2-3 timmar kvar tills det började.
Jag var med i TV! ;)
Kom hem seeeent (tycker jag) men var faktiskt inte trött!
Orkar inte skriva mer detaljer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0