Doktorn

Haft så sjukt ont i ryggen idag, ni anar inte hur ont det gör !
Kan inte gå,böja mig,sitta,ligga. Kommer seriöst dö snart. Det gör ont vad jag än gör!
(vet vad ni tänker, mensvärk, men ikke!)
Skulle igentligen till Lotta på Liseberg idag men fick åka till östra sjukhus, akut, idag på dagen.
Var där från klockan halv 2, till 6 ungefär. It's sucks!
Fick runtka mig och så kollade dom mig oså. Dom sa att det var en vanlig muskelvärk, MEN DET ÄR DE F'N INTE !
Men dom hittade en annan skada i min rygg, ett skelett, en kota som hade skadats.
Så här beskrev hon det, detta är då mina kotor i ryggen och den svarta pricken är skadan. Vet inte om det var just den kotan, men skitsamma.
Hoppashoppas verkligen detta blir bättre för imon ska jag till Liseberg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-06-27 @ 19:53:37
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0