Jag åkte faktiskt till Hönö!

Med Gabriella. Vi åkte dit och fiskade krabbor och badade :D
Jätteskönt väder också 25+g !
Solade också men just då var solen svag och det blev ingen effekt, buuhuuuu!
Men jag hade jätteskojj iallafall! :D Och det var typ 10-15 grader i vattnet! :)
Sen åkte vi hem runt halv 9, eller vi gick lite över 8 för vi skulle köpa glass och korv.
Sen åkte vi färjan heem, jätteskönt på hemvägen! Sen tog vi bussen hem, hade damp där HAHA :p
Kom hem runt 10, sen var alla oroliga -.- FÖR JAG VAR EN HALVTIMME FÖRSENAD MEN HAAALLLÅ ?
Så jag stannade hos Gabbi en stund och vi drack kaffe, sen kom min mamma och vi var hos dom till halv 12 ungefär ;)
Det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0