Lärar Middag !

Imon (fredag då) så är det middag med lärarna. ;)
Vi ska äta kyckling.. Är det den bästa mat dom kan komma på haha? Men man får ju vara glad för det man får.!
Vet inte vad jag ska ha på mig. Min kompis ska ha klackskor och en balklänning eller vad det heter :)
Det är ju middag med lärarna, inte en fest med killar haha! Så kommer nog inte vara så "finklädd".  Ska kanske ha en lila tunika/klänning med leggins eller en vit spets tunika med leggins. Vad tycker ni? :)
Man var också tvungen att skriva dikt till någon av lärarna.
Jag och Diana skrev till Helen, som vi inte träffat på länge! Var våran förskolelärare :)
Våran dikt går såhär:
Helen vi saknat åren om
hon sjöng alltid en liten sång
goa kramar man fick av henne, dom varade rätt länge!
Vi ville bara berätta att vi älskar dig!
Den sista meningen hittade jag på nu, och om Diana vill att vi har med den så blir dikten så :)
Ska även handla ett par nya skotr till avslutningen :D

Sötnosens blogg!: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0