Liseberg 1/6 !

Hej allihopa!
Ska berätta lite om gårdagen när min klass var i Liseberg :)
Vi åkte runt 12:00 och så gick vi till Lissebergsbanan först. Vi gick blandat tjejer & killar.
Sen åkte vi typ allting roligt! :D Och jag vågade mig på Atmos Fear ... Har aldrig varit så rädd som då!
Men jag ville åka den igen lite senare på dagen men då var det tekniska problem & fick inget "bevis"kort att jag åkt den!
Och så åkte vi Flumeride. Jag,Nathalie,Sabarr & Madar tror jag, och destu mer man är, då blir man våtare!
Jag satt såklart längst fram. Satt faktiskt aldrig längst fram haha! ;)
Och så blev hela mina leggins och hela min tröja pissvåt! Och så var det typ klockan kvart över 10 på kvällen & då var det kallt. Frös jättemycket!
Gick från Lisse 22:30, och fick vänta på sårvagnen i 14minuter. Och så var jag hemma ungefär 23:00..
Vad gjorde ni för kul igår?


Kommentarer
Postat av: BORDE DU VETA

trevligt att du inte räkna med oss andra!!

2011-06-02 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0