Skolavlutningen

Den var helt bra! Var inte alls nervös när jag skulle läsa inför alla ;)
Jag fick och ett pris (en bok) för terminens bästa kamrat! :) Alltid kul ju!
Och jag grät inte. Efter när vi skulle säga hejdå till alla så ... kom det några tårar.
Men vet ni vad?
Vi träffades några timmar senare och gick på bio! :D Vi såg X-men, grym var den!
Hade jättekul, älskar er tjejer! Dock kunde inte Huriye eller Gabbi följa med :(
Och på fredag ska vi spela minigolf!
Bilder från avslutningen:

jag

ouzama och jag

rektorn

Nathalie har också bilder som hon fotat med sin systemkamera, men hon har inte lagt upp dom än MEN när hon gör det, lägger jag upp några ;)

Kommentarer
Postat av: diana<3

så fin du är älsk !

loveyou<3

2011-06-15 @ 21:05:27
URL: http://diilosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0