Stan & Backaplan

Haft jättetrevligt idag! Fick fina saker av mamma, tack mamma !!!
Vi åkte till Nordstan först och gick till olika affärer, letade efter affären Bling och hittade den men det fanns inget där.
Är det typ sommarrea? Det var rea överallt nästan ju!
Sen tog vi en fika, jag tog en hallonsmootie och mamma en kaffe och så delade vi på en STOR chokladboll.
På cafeet såg vi en tjej med snygg (!) tröja, så jag bad mamma fråga henne vart hon köpt den. (xD)
Mamma frågade, hon sa att hon köpt den på H&M och att den var på rea nu. Bra va? :)
Köpte den för endast 150 ♥
Sen gick vi till Shock (mammas älsklings affär) och mamma köpte turkos hårfärg till sin lugg och jag köpte ett rosa läppstift, assnyggt! ;)
Sen köpte vi munkar, mamma tog smaken vit choklad och jag tog blåbär! :)
Sen tittade vi vidare.
Efter stan åkte vi till backaplan och köpte mat till imon!
Jag är verkligen jätte trött nu.
Shock 49:-

Gina Tricot 79:-

H&M 159:- REA!

H&M 99:- superskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0