Backaplan

Idag var det backaplan med Melinda (meelindabeerg.blogg.se) och Jossi (josefinebergling.blogg.se).
Vi hade riktigt kul! Iallafall jag haha ..
Jag köpte:
Majsring, köpte en bara till min hamster :). BILD AV: JOSEFINE BERG


hamstermat. Googlebild

Och hästgodis och så fick man gratis typ pellets och jag tog en påse :D
Sen massa flumm på spårvagnen :D Imon ska jag till alleby med.
~~~
Idag när jag kom hem så hade mamma köpt skooor till määäj. Converse. Alltså inte äkta, men vad är skillnaden? En stjärna på skon? Fattar inte det :P Men visst, äkta e fina, men oäkta är likadana såå.
Bild:

dom ser vita ut men dom är typ svag ljusblå ;)
Ska ha rosa skosnören på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0