Fredag / Lördag

Igår var det fredag då. Jag och gabriella bakde muffins, chokladmuffins
Det var gott, och idag blir det Alleby och att göra egen glass!
mums ..
Sen såg vi repris på big brother (förkortning: BB) och sen tittade vi på 'The Resident' den var riktigt bra!
och den slutade preciiis innan BB började  awsome.
IMORGON ÄR DET UTRÖSTNING PÅ BB.
Sen tittade jag på TV och hon satt vid datan. När en tvserie var slut, la jag mej på hennes axel och så somnade jag haha!!
Nu är det lördag då och jag sitter vid datan med hennes hund vid fötterna och hon själv sover
Hennes lillasyrra kom in och tog mina muffins .. Och om du läser detta gabbi, så får din mamma faktiskt fråga mej också!

Det var allt.






SNYGGAST I BIG BROTHER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0