KVINNODAGEN

GRATTIS ALLA TJEJER PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN ! 
och det är fettisdagen haha .. xD
Idag var det Alleby Med Gabriella. Jag har kommit på en sak! Vi ska åka varje tisdag! 
För vi åkte ju förra och denna tisdagen.
Dom svarade förresten på mitt mejl om hamsterutställningen! Jag kan vara med !! lyycckllig <3
Jag har faktiskt fått en "ny" älskling på Alleby .. Rufus 
Vi skulle ju av på Allebyvägen men åkte till Trulsegården (hållplatsen) och fick vänta på bussen tbx i typ 15min -.-
Hade med oss morötter och knäckebröd !
Laddar upp bilder senare imon.
-
Skolan:
8.00-9.20: Matte
9.20-9.40: Rats
9.40-10.40: NO
10.45-11.30: SO
11.30-12.30: BAMBA
12.30-13.50: Slöjd
Har tänkt på en sak ... Det är bara vi i Göteborg som säger Bamba? Alla andra säger Matsal haha? :P
Är snart färdig med min handduk i slöjden :D Laddar upp bild nästa tisdag när jag är klar med den.
Sen ska jag göra ett täcke till Tamina eller något annat roligt till henne 
Dagens plus måste bara vara mina sköna tofflor! Ni får bild på dem nån da.
Och min snyyyyyyyyyggggggggaaaaaaaaaaa tröja.
Det bli många bilder hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0