OHHNOOOO

HAR INTE KUNNAT UPPDATERA PGA. INGET INTERNET !!

Idag är det fredag och senast jag uppadera var i onsdags.
Torsdags: I skolan var det rätt så kul, faktiskt på idrotten var det stenhård fotboll som gällde! (stavning?) För ska ha Snickes-cup på onsdags mot Ryaskolan, tror jag och dom är lixom Göteborgs mästare och vi kan inte ens träffa en boll när vi sparkar ?! lite överdrivet då menmen ..
Men som alla tjejerna säger att vi måste tänka positivt och tänka att vi ska vinna!  Men jag är den enda i 'laget' som tänker att vi INTE kommer vinna ? Ge mej 10 kommentarer om vi förlorar ..
Sen var jag med Natta och vi åkte till Bibblan cch lånade böcker, jag lånade:
Afrodite och skulden (sista boken)
Afrodite och döden (första boken)
Goda råd om ditt djur (hamster)
Bellman bok xD
Har redan läst ut Afrodite och döden. Har läst dom andra böckerna om henne oxå.
Fredag idag: Idag var jag hemma. Mådde inte bra  Men imon ska jag kanske till Alleby och till Trulsegårds öppethus! Det ska bli roligt hehe  Druckit 2koppar te idag och ätit fattiga riddare. Gjort matteläxa med, från uppgift 5 till 22, känner mig duktig. Även fast jag inte mår bra ska jag sova över hos Natta med Diana imon.
Och har sökt till 5 praoplatser och 1 har svarat ?! Det är ju snart vi ska praoa fan.
Det var allt jag gjort idag.
OCH DET ÄR INTE FEL ATT KOMMENTERA ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0