Söndag 20/3

Dagens:
Dagens humör : trött 
Dagens saknad : sommar
Dagens musik : Hold my hand - M.J and Akon
Dagens mat : pizza
Dagens dryck : mjölk
Dagens klädsel : pjyamas
Dagens bok: ingen
Dagens roliga : finns inget roligt
Dagens plus : vi ska äta pizza
Dagens minus : allt
Dagens frisyr : tofs
Dagens göra : sova, äta , vakna, datan, Tamina, sova
Dagens bild: en bild jag gjorde.
Denna bilden gjorde jag förut, vilken bil var snyggast/finast/sötast ?
-
Nu sitter jag och gör ingenting. Klockan är redan halv 4 ! Min header är assful så måste göra en ny 
Då får ni faktiskt kommentera om den är snygg eller inte!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den rosa är helt klart snyggast!<3

2011-03-20 @ 17:14:09
URL: http://livetomnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0