Fredag

Hej alla!
Det har varit en bra dag idag, och det är faktiskt bara 6 dagar kvar till Bocka Berg! :)
Slutade tjugo över ett, ska snart ut och gå eller nått med Diana och sedan vid halv sju ska jag och Nathalie ut och jogga! Inte för att jag är fet eller så men jag måste få muskler på låren,armarna,magen,vaderna, ja allting! Men min mage gillar jag inte så mycket när jag sitter ner haha! Då blir den en liten fetis. Har också börjat tänka på vad jag äter och att jag inte ska äta så mycket godis,cola osv.. Men det går inte så bra! ;) Jag väger 49/50 men vill helst väga 47/48. Men jag har ju ett tag att jobba på det! :)
Och dom 2 dagarna som jag är på Bocka Berg har jag en frågestund så det är bara till att fråga på!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fast när du springer får du inga muskler alls, du bara förbränner fett! Vill du ha muskler ska du typ gymma, göra situps, armhävningar o.s.v ;)!!

2011-05-13 @ 19:02:33
URL: http://josefinebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0