Lär känna mig bättre!

Tio snabba frågor:
1. Vad är ditt fullständiga namn?: Frida Elsa Carolina Johansson
2. Din största rädlsa?: Min absoluta största är nog.... att dö haha!
3. Hur ser din drömkille ut?: Bara han är snäll + snygg så :)
4. Favorit idol?: Megan Fox ser jag upp till!
5. Favorit mat?: Lax och potatis
6. När får du sommarlov?: 14juni!
7. Vad vill du bli just nu?: brun,rik,känd,snygg,assum vän osv.
8. Vad heter alla i din familj? (inklusiv djur): Jessica johansson (mamma), Ola Sjöstedt (+ pappa), Fredrik Carestam (pappa), Filip Johansson (L-bror), Elias Johansson (L-bror) och Tamina Johansson (hamster), Lejka Johansson (Fisk)
9. Hur beskriver du din stil?: Snygg,fräsch, rätt så bra ;)
10. Gillar du underkläder?: ja, hur snyggt som helst! ;d

Fem frågor om din skola:
1. Har någon dött i din skola?: Nej, det tror jag inte!
2. Har du varit/är i hop med någon i din skola?: jag har varit.
3. Hur många elever är ni i din klass?: 18 eller mer.
4. Vad är din lärares dåligaste ämne?: Svenska!
5. Gillar någon dig i din klass?: Nej .... Eller jag tror det?

Kommentarer
Postat av: melanie

du är redan en assum vän!

2011-05-30 @ 15:50:11
URL: http://enflikkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0