tisdag

Puuh en lång dag ;) Eller nä, inte så lång kanske ..
Först var det skolan och all sån skit, känns inte som jag bryr mig jätte mycket om proven längre.
Eller haha, jovisst bryr jag mig (!) men inte "åh vi har prov måste plugga sten hårt för att få MVG", det är trots allt bara 2,5 veckor kvar till sommarlov :D
Idag skulle jag igentilgen klippt mig men dom hade ingen tid, så får göra det på torsdag klockan 6.
Imon har jag utvecklingssamtal oxå. Jippe!, not.
Då var jag på backaplan idag (ska klippa mig där) och gick in i Gina Tricot, och konstigt nog hittade jag en tröja som jag tog med mig hem?! Finns alltid något i den butiken..
Igår:
Jag och Gabriella hittade inte den filmen vi sökte så det fick bli panorama activity 2 :)
Den var bra för den var verlighets baserad och ledsam,läskig!
Denna skulle jag rekomendera!
Nån annan som sett den? :)

Kommentarer
Postat av: melinda

lägg upp bild på tröjan! :D



jag har sett panormal activity 2, den är inte läskig tycker jag x) typ bara massa fail. 1an är isf bättre tycker jag ;)

2011-05-25 @ 14:54:35
URL: http://meelindabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0