Herregud..

Hej, längesen jag bloggade typ 3 månader kanske?
Det jag är chokad över är att vissa fortfarande besöker min blogg! Sjukt glad.
Men min blogglust är totalt borta. Efter jag började i skolan har det inte direkt känns skitkul att blogga..
Men vi får se! Om jag börjar blogga så kommer jag skaffa lösen till bloggen och om ni vill ha det mejla [email protected]! :)
Det har väl inte hänt så mycket sen jag skrev här sist, livet är som livet är, bråk,kärlek osv :)
Fick ett D i matematik i skolan, och andra ämnen är jag inte heller MVG barn på hehe :)
Men önskade att jag var!
På fredag fyller bästavän år och det ska vi fira ♥
Och igår klippte jag mig typ 40cm.. Trodde verkligen inte att det skulle bli så kort! Lite nöjd, men inte helt!
före.


efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0