10 sanningar om mig!

Här får ni veta 10 sanningar om mig!:

1. Jag gillar inte att vara hemma själv.
2. Jag kan inte sova med svarta lakan.
3. Jag har 3 bästa vänner som jag kan lita på.
4. Jag är väldigt glömsk!
5. Jag börjar inte gråta så lätt.
6. Jag har 2 dagar kvar på mitt internet.
7. En av mina rädslor är att bli tjock!
8. Jag skäms när jag har idrott..
9. Kommer inte få bra betyg i 8:an.
10. Justin Bieber är ett av allt jag lever för, folk som snackar skit om honom fattar jag inte ens varför dom lägger ner tid på det, han har inte gjort dom någonting och dom som tycker man är en tönt för man gillar jb & hur kan man älska en människa man inte känner? Varför väntar du på den perfekta när den inte finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0